Inloggen (voor leden)

Toegang alleen voor leden van TennisClub Groot Driene.

Inloggen doe je door je bondsnummer in te vullen in het veld achter "Gebruikersnaam". Het bondsnummer staat op je KNLTB bondspas. Het wachtwoord is een door jezelf bedachte tekst. Wanneer je voor het eerst inlogt, klik je op "Wachtwoord vergeten", zie hieronder. Tenslotte klik je op "Inloggen".

  • Wanneer je je bondsnummer niet weet, klik je op "Gebruikersnaam vergeten ?".
    De website vraagt om je e-mail adres. Je geeft dan het e-mail adres op zoals dat bekend is bij de ledenadministratie van TC Groot Driene.Je klikt vervolgens op de button "Verstuur" en de website reageert met "Herinnering is verzonden. Controleer uw mail."
  • Wanneer je je wachtwoord bent vergeten (of wanneer je voor de eerste keer inlogt), dan klik je op "Wachtwoord vergeten ?".
    • De website vraagt om je e-mail adres. Je geeft dan het e-mail adres op zoals dat bekend is bij de ledenadministratie van TC Groot Driene. Je klikt vervolgens op de button "Verstuur"
    • De website reageert met "Er is een e-mailbericht naar uw e-mailadres verzonden. Dit bericht bevat een verificatiecode, plak de verificatiecode in onderstaand veld om te bewijzen dat u de eigenaar bent van dit account."
    • Kijk in je e-mail en copieer/plak (met control-C en control-V) de eenmalige verificatiecode in het veld op het scherm waarmee de website gereageerd heeft achter "Verificatiecode". Erboven vul je bij gebruikersnaam je bondsnummer van je KNLTB pasje in.Klik op de button "Verstuur".
    • De website reageert nu met: "Vul een nieuw wachtwoord in om uw wachtwoord opnieuw in te stellen." Vul achter "Wachtwoord:" een zelf gekozen wachtwoord in (je typt blind, er verschijnen bolletjes) en herhaal deze tekst achter "Bevestig wachtwoord" (je typt weer blind, er verschijnen weer bolletjes). Klik op de button "Vertstuur".
    • De website reageert met: "Opnieuw instellen van wachtwoord geslaagd. U kunt nu inloggen op de website.". Dat betekent dat je nu met je bondsnummer en je zelf gekozen wachtwoord kunt inloggen.
    • Let op: De verificatiecode is eenmalig te gebruiken. Wanneer dat niet goed gaat dan moet je opnieuw een verificatiecode aanvragen door te klikken op de tekst: "Wachtwoord vergeten ?". Uit veiligheidsoverwegingen is het aantal pogingen om een verificatiecode aan te vragen beperkt tot 10 keer.

Wat te doen bij foutmeldingen:

  • Indien de website reageert met: "Opnieuw instellen van wachtwoord mislukt: Ongeldig e-mail adres", meldt dit dan bij: onder vermelding van: "e-mail adres op website klopt niet." Het betekent dat het door jou gebruikte e-mail adres anders is dan wat er bij de ledenadministratie staat geregistreerd.
  • Meld andere onverwachte foutmeldingen of problemen bij: met de tekst van de foutmelding en/of een beschrijving van het probleem.